Ο Οδηγός Σπουδών του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών δημοσιεύεται και αναρτάται στην ιστοσελίδα του ΔΠΜΣ κάθε χρόνο. Το πρόγραμμα είναι εντατικό και η παρακολούθηση των μαθημάτων υποχρεωτική.
Η βαθμολογική κλίμακα για όλα τα μαθήματα είναι μηδέν (0) έως δέκα (10). Ελάχιστος προβιβάσιμος βαθμός είναι το έξι (6).
Μαθήματα Α΄ εξαμήνου | |||
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Ω/Ε | ΠΜ |
Διερ 1-202 | Θεωρητικές προσεγγίσεις της διερμηνείας | 3 | 4 |
Διερ 2-102 | Πρακτικά θέματα διερμηνείας 1 (τεχνικές λήψης σημειώσεων, ορθοφωνία και σωματική έκφραση, θεματολογία συνεδρίων, δεοντολογία επαγγέλματος) | 2 | 2 |
Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 1 – επιλέγονται τουλάχιστον 2 μαθήματα | |||
Διερ 3-100 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, αγγλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-200 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, γαλλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-300 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, γερμανικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-400 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, ιταλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-500 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, ισπανικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-600 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, ρωσικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων 1 – επιλέγονται τουλάχιστον 3 μαθήματα | |||
Διερ 3-000 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ελληνική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Διερ 3-010 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην αγγλική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Διερ 3-020 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη γαλλική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Διερ 3-030 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη γερμανική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Διερ 3-040 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ιταλική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Διερ 3-050 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ισπανική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Διερ 3-060 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη ρωσική γλώσσα 1 | 2 | 4 |
Μαθήματα Β΄ εξαμήνου | |||
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Ω/Ε | ΠΜ |
ΔιΜε 2-131 | Ζητήματα ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης 1 | 3 | 4 |
ΔιΜε 2-125 | Πρακτικά θέματα διερμηνείας 2 (Τεχνικές λήψης σημειώσεων, ορθοφωνία και σωματική έκφραση, θεματολογία συνεδρίων, δεοντολογία επαγγέλματος) | 2 | 2 |
Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 2 – επιλέγονται τουλάχιστον 2 μαθήματα | |||
Διερ 3-101 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 2, αγγλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-201 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 2, γαλλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-301 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 2, γερμανικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-401 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 2, ιταλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-501 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 2, ισπανικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-601 | Διαδοχική & ταυτόχρονη διερμηνεία 1, ρωσικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων 2 – επιλέγονται τουλάχιστον 3 μαθήματα | |||
Διερ 3-001 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ελληνική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Διερ 3-011 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην αγγλική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Διερ 3-021 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη γαλλική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Διερ 3-031 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη γερμανική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Διερ 3-041 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ιταλική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Διερ 3-051 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ισπανική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Διερ 3-061 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη ρωσική γλώσσα 2 | 2 | 4 |
Μαθήματα Γ΄ εξαμήνου | |||
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Ω/Ε | ΠΜ |
ΔιΜε 2-132 | Ζητήματα ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης 2 | 3 | 2 |
Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3 – επιλέγονται τουλάχιστον 2 μαθήματα | |||
Διερ 3-102 | Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3, αγγλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-202 | Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3, γαλλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-302 | Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3, γερμανικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-402 | Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3, ιταλικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-502 | Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3, ισπανικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Διερ 3-602 | Διαδοχική και ταυτόχρονη διερμηνεία 3, ρωσικά προς ελληνικά | 3 | 6 |
Αντίστροφη διερμηνεία – επιλέγεται 1 μάθημα | |||
Διερ 3-105 | Αντίστροφη διερμηνεία, ελληνικά προς αγγλικά | 3 | 4 |
Διερ 3-205 | Αντίστροφη διερμηνεία, ελληνικά προς γαλλικά | 3 | 4 |
Διερ 3-305 | Αντίστροφη διερμηνεία, ελληνικά προς γερμανικά | 3 | 4 |
Διερ 3-405 | Αντίστροφη διερμηνεία, ελληνικά προς ιταλικά | 3 | 4 |
Διερ 3-505 | Αντίστροφη διερμηνεία, ελληνικά προς ισπανικά | 3 | 4 |
Διερ 3-605 | Αντίστροφη διερμηνεία, ελληνικά προς ρωσικά | 3 | 4 |
Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων 3 – επιλέγονται τουλάχιστον 3 μαθήματα | |||
Διερ 3-002 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ελληνική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Διερ 3-012 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην αγγλική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Διερ 3-022 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη γαλλική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Διερ 3-032 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη γερμανική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Διερ 3-042 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ιταλική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Διερ 3-052 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στην ισπανική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Διερ 3-062 | Ανάπτυξη διερμηνευτικών δεξιοτήτων στη ρωσική γλώσσα 3 | 2 | 4 |
Μαθήματα Δ΄ εξαμήνου | |||
Κωδικός | Τίτλος μαθήματος | Ω/Ε | ΠΜ |
Διερ 9-510 | Πρακτική Άσκηση | – | 10 |
Διερ 9-520 | Διπλωματική Εργασία | – | 20 |