Skip to content
  • ΕλληνικάΕλληνικά
  • EnglishEnglish
  • Αρχική
  • Προγράμματα
    • Μεταπτυχιακές Σπουδές α’ κύκλου
    • Μεταπτυχιακές σπουδές β’ κύκλου | PhD
    • Παλαιότερα Προγράμματα
  • Ανακοινώσεις
    • Ανακοινώσεις ΠΜΣ
    • Άλλες Ανακοινώσεις
  • Κανονισμοί Λειτουργίας
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΠΜΣ Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΠΜΣ Αγγλικές & Αμερικανικές Σπουδές
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΔΠΜΣ Διερμηνείας και Μετάφρασης έως 2018
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΔΠΜΣ Διερμηνείας και Μετάφρασης 2018-23
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΠΜΣ 2016-2018
    • Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών
    • Εκπόνηση Μεταδιδακτορικής Έρευνας (με ισχύ από 27/1/2021)
    • Εκπόνηση Μεταδιδακτορικής Έρευνας (έως 26/1/2021)
    • Υποδείγματα Εγγράφων Μεταδιδακτορικής Έρευνας
  • Έρευνα
    • Ερευνητικά Πεδία
    • Ερευνητικά Προγράμματα
    • Ερευνητικά Εργαστήρια
    • Ερευνητικές Ομάδες
    • Άλλες Δομές
  • Σπουδαστές
    • Εν ενεργεία
      • Μεταπτυχιακοί Φοιτητές
      • Υποψήφιοι Διδάκτορες
    • Απόφοιτοι
      • Χρήσιμες πληροφορίες
      • Μεταπτυχιακοί
      • Διδάκτορες
  • Δραστηριότητες
    • Ομιλίες/Εργαστήρια
    • Παρουσιάσεις Προόδου Υπ. Διδακτόρων
  • Erasmus+
  • Επικοινωνία
log-el3

ΠΜΣ Τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας Α.Π.Θ.

  • ΕλληνικάΕλληνικά
  • EnglishEnglish
  • Αρχική
  • Προγράμματα
    • Μεταπτυχιακές Σπουδές α’ κύκλου
    • Μεταπτυχιακές σπουδές β’ κύκλου | PhD
    • Παλαιότερα Προγράμματα
  • Ανακοινώσεις
    • Ανακοινώσεις ΠΜΣ
    • Άλλες Ανακοινώσεις
  • Κανονισμοί Λειτουργίας
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΠΜΣ Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΠΜΣ Αγγλικές & Αμερικανικές Σπουδές
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΔΠΜΣ Διερμηνείας και Μετάφρασης έως 2018
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΔΠΜΣ Διερμηνείας και Μετάφρασης 2018-23
    • Εσωτερικός Κανονισμός ΠΜΣ 2016-2018
    • Κανονισμός Διδακτορικών Σπουδών
    • Εκπόνηση Μεταδιδακτορικής Έρευνας (με ισχύ από 27/1/2021)
    • Εκπόνηση Μεταδιδακτορικής Έρευνας (έως 26/1/2021)
    • Υποδείγματα Εγγράφων Μεταδιδακτορικής Έρευνας
  • Έρευνα
    • Ερευνητικά Πεδία
    • Ερευνητικά Προγράμματα
    • Ερευνητικά Εργαστήρια
    • Ερευνητικές Ομάδες
    • Άλλες Δομές
  • Σπουδαστές
    • Εν ενεργεία
      • Μεταπτυχιακοί Φοιτητές
      • Υποψήφιοι Διδάκτορες
    • Απόφοιτοι
      • Χρήσιμες πληροφορίες
      • Μεταπτυχιακοί
      • Διδάκτορες
  • Δραστηριότητες
    • Ομιλίες/Εργαστήρια
    • Παρουσιάσεις Προόδου Υπ. Διδακτόρων
  • Erasmus+
  • Επικοινωνία

Susana Rezzano Seminars | Μάιος 2017

Δημοσίευση: 20 Απριλίου 2017
Αρχική » Ανακοινώσεις » Susana Rezzano Seminars | Μάιος 2017

Με χαρά σας ανακοινώνουμε ότι στο πλαίσιο της επίσκεψης της κ. Susana Rezzano (Universidad Nacional de San Luis) θα πραγματοποιηθούν 2 διαλέξεις για τους/τις μεταπτυχιακούς/κες φοιτητές/τριες:

  • Bridging the gap between generic and microlinguistic levels in ESP reading courses (90 min) 
    The popularization of genre approaches in the teaching of FL for academic purposes can sometimes lead to an underestimation of the need to develop awareness of microlinguistic aspects of target texts. On the other hand, over emphasis on grammatical structures without making the relationship with contextual levels (genre) explicit may fail to meet the needs of a language course for academic purposes. This issue will be discussed in the context of results obtained in corpus studies carried out by our research group focusing on the role of definitions in university textbooks and causal relations in medical research articles.
     
  • An Introduction to Systemic Functional Linguistics (4 hours divided into 2 sessions)
    This talk intends to present an overview of Systemic Functional Linguistics, mainly based on the conceptualizations developed by Michel Halliday. This can be organized into two sections of two hours each. The contents to be addressed are the following: Functional perspectives of language. System and Function. System as choice. The three metafunctions: experiential, interpersonal and textual. The metafunctions as correlates of contextual variables (register). The experiential metafunction: resources for representing the world. The interpersonal metafunction: resources for interacting and expressing subjective meanings. The textual metafunctions: resources for organizing discourse. Examples and text analysis.

Οι διαλέξεις θα γίνουν στο διάστημα 8-12 Μαΐου 2017.
Παρακαλώ ενημερώστε μας μέσω της ακόλουθης φόρμας ποιες μέρες και ώρες (πρωινές, απογευματινές) είναι πιο κατάλληλες για εσάς, ώστε να μπορέσετε να παρακολουθήσετε τις διαλέξεις.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtZ0S-lmqlHHMzqQpXiVyF0l1Tq3L7LjvzE2xiLrrfd_n9Aw/viewform

Κατηγορία: Ανακοινώσεις

Πλοήγηση άρθρων

Βεβαιώσεις παρακολούθησης για το workshop Atlas.ti
Ομιλία Alexei Kochetov, University of Toronto | L1 influence on L2 assimilation: An EPG study of English /n/+stop sequences | 10 Μαΐου 2017

Τμήμα Αγγλικής Φιλολογίας

  • ΦΕΚ λειτουργίας ΠΜΣ
  • Ιστοσελίδα Τμήματος
  • Βιβλιοθήκη Τμήματος
  • Συνέδρια Τμήματος

Α.Π.Θ.

  • Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
  • Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης ΑΠΘ
  • Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας
  • Χάρτης ΑΠΘ

Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες

  • Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΑΠΘ
  • E-University
  • E-Learning
  • Webmail

Θεσσαλονίκη

  • Thessaloniki 360°
  • In Thessaloniki
  • Δρομολόγια ΟΑΣΘ
  • Καιρός

© 2023 ΠΜΣ Τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας Α.Π.Θ.

Powered by websites.auth