Το πρόγραμμα σπουδών απαρτίζεται από τα παρακάτω:
α. Υποχρεωτικά μαθήματα
β. Μαθήματα επιλογής
γ. Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία ή Φάκελο Εργασιών
Για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Εκμάθηση και Διδασκαλία Ξένης Γλώσσας ο μεταπτυχιακός/ή φοιτητής/τρια θα πρέπει να παρακολουθήσει και να εξεταστεί επιτυχώς σε 6 μαθήματα, 3 εκ των οποίων είναι υποχρεωτικά και 3 επιλογής. Κάθε μάθημα αντιστοιχεί σε 7,5 ECTS. Επίσης, θα πρέπει να εκπονήσει μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία ή να συντάξει φάκελο εργασιών, τα οποία αντιστοιχούν σε 30 ECTS.
Υποχρεωτικά μαθήματα:
- ΕΔΞΓ 564 – Εκπαιδευτική Γλωσσολογία
- ΕΔΞΓ 570 – Εκμάθηση Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας
- ΕΔΞΓ 593 – Μέθοδοι Έρευνας
Μαθήματα επιλογής:
- ΕΔΞΓ 521 – Θέματα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
- ΕΔΞΓ 522 – Θέματα στην Εκπαίδευση
- ΕΔΞΓ 531 – Παιδαγωγική Γραμματική
- ΕΔΞΓ 532 – Μέθοδοι, Τεχνικές και Χρήση Τεχνολογίας στη Διδασκαλία της Προφοράς στη Γ2
- ΕΔΞΓ 557 – Ψυχογλωσσολογικές Προσεγγίσεις στην Εκμάθηση της Δεύτερης/Ξένης γλώσσας και στη Διγλωσσία
- ΕΔΞΓ 563 – Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και Εκμάθηση της Δεύτερης/Ξένης γλώσσας
- ΕΔΞΓ 568 – Δίγλωσση Εκπαίδευση
- ΕΔΞΓ 571 – Διδασκαλία Δεύτερης/ Ξένης Γλώσσας σε Μικρούς Μαθητές
- ΕΔΞΓ 572 – Nέες Τεχνολογίες στη Γλωσσική Εκμάθηση: Ηλεκτρονικά Σώματα Κειμένων
- ΕΔΞΓ 573 – Σχεδιασμός και Αξιολόγηση Διδακτικού Υλικού
- ΕΔΞΓ 575 – Σχεδιασμός Γλωσσικού Αναλυτικού Προγράμματος
- ΕΔΞΓ 576 – Εκμάθηση και Διδασκαλία Δεξιοτήτων
- ΕΔΞΓ 577 – Aτομικές Διαφορές στην Εκμάθηση Δεύτερης/Ξένης γλώσσας
- ΕΔΞΓ 578 – Μέτρηση Επίδοσης στη Δεύτερη/Ξένη Γλώσσα
- ΕΔΞΓ 579 – Διδασκαλία Ξένης Γλώσσας σε Μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
- ΕΔΞΓ 580 – Πρακτική Άσκηση στη Διδασκαλία Ξένης γλώσσας
- ΕΔΞΓ 581 – Διδασκαλία Ξένης γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς
- ΕΔΞΓ 582 – Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών
- ΕΔΞΓ 583 – Λογοτεχνία και Τέχνες στη Γλωσσική Διδασκαλία
- ΕΔΞΓ 598 – Επιβλεπόμενη Έρευνα στην Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία
Τα μαθήματα μπορούν να δοθούν είτε το χειμερινό είτε το εαρινό εξάμηνο, ανάλογα με τις δυνατότητες του Τμήματος ή/και τις επιλογές των φοιτητών/τριών.